Contact

Heb je hulp nodig?

Geen probleem! We helpen je graag.

Bel* ons op +31 621345095

*op dinsdag. donderdag, vrijdag 9:00 tot 17:00 uur.

 

Verzending

Wat zijn de kosten van het verzenden?

De verzendkosten bedragen €5,95excl.btw.

Is je bestelling boven de €100,-excl.btw dan is de verzending gratis.

Naar welk land wordt er verzonden?

Nederland

  Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?

Direct na het afronden ontvang je een bevestiging van je bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen!

Wat is jullie levertijd?

Levertijd bedraagd 1 tot 3 werkdagen. Echter bestellingen (mits op voorraad) die op werkdagen vóór 10.00 geplaatst zijn, worden dezelfde dag verzonden (tenzij anders is aangegeven; kijk hiervoor op de nieuws pagina)Daarna is het aan de pakketdiensten deze z.sm. bij je af te leveren. Via e-mail ontvang je een track & trace code om de bestelling te volgen, eventueel de afleverdatum te veranderen of een neerzet toestemming te geven-let op: dit is op eigen risico.

Wat als mijn product niet op tijd geleverd is?

Wij verzoeken je dan nog 1 a 2 dagen langer te wachten op je bestelling. Dit kan namelijk komen door extreme drukte bij de pakketdiensten. Je kunt ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kijken dan graag even met je mee!

 

Bestelling ophalen of winkelen?

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, tijdens het afronden kiest u dan voor afhalen bij winkelier. Afhaal mogelijkheden zijn op maandag tussen 09:00 tot 13:30, dinsdag, donderdag en vrijdag 9:00 tot 17:00. Je ontvangt een bevestiging als de bestelling klaar staat. Er is pin aanwezig,  er kan betaald worden via de pin, contant via de site.

Kan ik langs komen om te winkelen?

Ja, winkelen is mogelijk tijdens maandag tussen 09:00 tot 13:30, dinsdag, donderdag en vrijdag 9:00 tot 17:00. Bezoek adres is Rijksweg 171, 9423PC Hoogersmilde

 

Betalingen

Welke betaal mogelijkheden zijn er?

Ideal |  Bancontact |  Paypal* | Vooraf Overmaken**

* Voor  paypal betalingen vragen we 5% betaalkosten over het totaal bedrag!

** Vooraf overmaken geeft je een verplichting om binnen 5 werkdagen het bedrag over te maken.

Kan ik op rekening bestellen?

Nee, op rekening bestellen is niet mogelijk.

Verzending zonder betaling?

Nee, zonder betaling wordt er niks verzonden. Pas als de betaling binnen is gaan we over tot verzending. Betalingen worden tot 10:00uur nagekeken, anders gaat het de volgende werkdag verzonden worden.

 

Garantie

Hoelang heb ik garantie?

Hoelang je garantie hebt verschild per product. Op vloeistoffen geven wij geen garantie. Op apparatuur is het standaard 1 jaar mits juist is gebruikt.  Als je product defect geleverd wordt, dan vragen wij jou binnen 5 werkdagen foto's op te sturen naar info@vikanamirije.nl. Wij zorgen er dan voor dat je je product kosteloos terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.

Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?

Ben je niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via info@vikanamirije.nl of telefonisch op +31621345095. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen.

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt mailen naar info@nvikanamirije.nl. Dit proberen wij binnen 24 uur te beantwoorden (mits anders is aangegeven; zie hiervoor de nieuws pagina). Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag tussen 09:00 tot 13:30, dinsdag, donderdag en vrijdag 9:00 tot 17:00 op +31621345095

Ik krijg geen reactie?

Het kan zijn dat wij tijdens feestdagen en vakantie's afwezig zijn. U vind op de nieuws pagina de algemene status over onze afwezigheid. Stuur bij afwezigheid een e-mail naar info@vikanamirije.nl . Zodra we terug zijn zullen we mail verkeer altijd beantwoorden. Gemiste oproepen worden niet door ons terug gebeld.

Kan ik een bestelling wijzigen, een product toevoegen?

Een bestelling wijzigen / product toevoegen is zeker mogelijk. Wel moet dit vóór dat wij de bestelling verwerkt hebben. Zodra wij de aan de slag gaan met de bestelling gereed te maken voor verzending is het niet meer mogelijk dit nog te wijzigen. U kunt dit herkennen aan de betalings mail die per mail verzonden wordt. Op dat moment ligt het bij de inpak afdeling en is het niet meer mogelijk de bestelling te wijzigen. Wel kunt u een nieuwe bestelling plaatsen. Je kunt ons mailen op 

Kan ik een bestelling annuleren?

Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik een bestelling retouneren?

Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. Je kunt dan een mailtje sturen naar info@vikanamirije.nl of telefonisch contact met ons opnemen op +31621345095

Waar kan ik mijn klacht indienen?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via info@vikanamirije.nl, Je krijgt van ons dan binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van de klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de geschillencommissie.

 

Andere vraag?

Neem contact op met onze klantenservice en we komen zo snel mogelijk bij je terug met een antwoord!

© 2024 ViKaNaMirije | sitemap | rss